1LIVRARE

Livrarea produselor se va face oriunde in tara. IOCAZA CONF SRL isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea telefonica a clientilor. Daca o comanda nu este confirmata in doua zile lucratoare. IOCAZA CONF SRL isi rezerva dreptul de a anula aceasta comanda.

Este posibil ca in cazul in care exista o cerere mare pentru un anumit produs, stocul de la depozit sa se epuizeze, astfel incat termenul de livrare a produsului sa fie mai mare. In aceasta situatie, veti fi notificat telefonic pentru fiecare caz in parte.

In cazul in care optati pentru livrarea prin curierat rapid, se va factura un cost de transport de 20 Lei pe comanda (indiferent de valoare, cantitate sau destinatia comenzii). In cazul livrarii cu ramburs, va rugam sa verificati integritatea ambalajului in prezenta curierului. Daca exista nereguli, inregistrati-le impreuna cu curierul intr-un proces verbal pe care il expediati apoi pe adresa noastra sau il trimite-ti pe email la adresa tiralromania@gmail.com. Vom avea astfel posibilitatea, in aceasta situatie neplacuta, de a remedia eventualele probleme aparute in timpul transportului, pe baza procesului verbal de constatare.

Produsele sunt livrate in toata tara prin firma de curierat rapid Urgent Cargus.

2PLATĂ

Produsele comandate trebuiesc achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata produselor comandate de pe site-ul www.tiral.ro se poate efectua in avans(prin ordin de plata sau card bancar) sau la livrarea produselor(ramburs prin firma de curierat). La refuzul repetat nejustificat de primire a produselor comandate sau returnarii repetate (maxim de trei ori consecutiv) IOCAZA CONF SRL isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans a produselor comandate.

IOCAZA CONF SRL vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale www.epayment.ro. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line.

a. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe linkul “Adauga in cos”

b. Introduceti datele dvs. personale

Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica “Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?”. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre IOCAZA CONF SRL, nici de catre ePayment. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, IOACA CONF SRL si ePayment nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.

c. Introduceti datele despre credit/debit card

3CALITATE

Toate produsele comercializate prin acest site sunt noi si beneficiază de garanția legală de conformitate - sunt produse originale conform standardelor, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Pentru ca produsele care ajung la dumneavoastra sa corespunda unui nivel calitativ cat mai inalt, acestea sunt strict verificate inainte de ambalare in vederea livrarii. Chiar si in conditiile de maxima atentie pot aparea probleme, astfel, pentru ca dumneavoastra sa puteti cumpara fara riscuri, toate produsele defecte din fabricatie vor fi schimbate fara costuri suplimentare, in cel mai scurt timp posibil.

4GARANȚIE

Produsele de pe acest site au un termen de garantie de 30 de zile. Fiecare produs va fi insotit de un certificat de garantie. Produsele cu un termen de garantie mai mare vor avea specificat acest lucru.Garantia se aplica pentru produsele utilizate conform destinatiei acestora, care nu au defecte externe aparente si sunt insotite de factura emisa de IOCAZA CONF SRL. ATENTIE !! Nu taiati eticheta interioara a produsului ! Lipsa acestei etichete interioare duce automat la pierderea garantiei comerciale !Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor precizate mai jos.

IMPORTANT!! Compozitia,instructiunile de intretinere , precum si pictogramele cu instructiunile de curatare si intretinere se gasesc pe eticheta  interioara a produsului . Acestea sunt specifice produsului dvs si este obligatorie consultarea acestora.

5RETURNAREA PRODUSELOR

In cazul in care nu sunteti multumit de produsul achizitionat il puteti returna in termen de 14 zile, in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 14 zile calendaristice conform OUG 34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris, si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile calendaristice, numai daca acesta este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) pentru a putea fi revandut ca produs nou.Formularul de retragere, conform OUG 34/2014

Prin însăşi natura lor, anumite produse nu pot fi returnate comerciantului. Aceste produse sunt costumele de baie, lenjeria intima si sosetele.

Pentru returnarea unui produs toate taxele de transport sunt suportate de client, sunt in valoare de 20.00 lei si vor fi facturate clientului de catre Tiral. In cazul in care produsul prezinta imperfectiuni in momentul livrarii catre dvs , acesta poate fi returnat , iar TIRAL va suporta transportul.

1. Produsul se returneaza intotdeauna impreuna cu ambalajul producatorului (cutie sau punga), in aceeasi stare in care a fost primit de catre dumneavoastra. Produsul impreuna cu ambalajul producatorului nu trebuie sa prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum!

2. In momentul predarii catre firma de transport produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuiesc impachetate corespunzator , cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat ambalajul producatorului sa nu prezinte urme de scoci sau alte deteriorari legate de impachetare.

6SCHIMBAREA PRODUSELOR

In cazul in care doriti sa schimbati produsul achizitionat cu un alt produs din diferite motive: nu este marimea potrivita, nu va place culoarea, nu va place modelul  , tot ce aveti de facut este sa ne contactati telefonic  la numerele de telefon afisate pe site si operatorul nostru va va indruma .

Pentru schimbarea unui produs toate taxele de transport sunt suportate de client. Valoarea acestora este 40.00 lei(20.00 lei taxa de transport pt returnarea podusulrui catre Tiral + 20.00 lei taxa de transport pt trimiterea produsului schimbat catre client).